Известие

Collapse
No announcement yet.

Възможно ли е пистов ремък да скъса ангренажен

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от adoon Покажи съобщение
    Благодаря ви колеги.Ще взема мерки.След като блокират и се чупят тия ролки, ще сменям всичко.Макар че ремъка изглежда много добре, но не го знам на какви километри е нито пък ролките.
    По-добре си провери ролките,защото ако ще 10 нови ремъка да сложиш,причината да се скъса ще е в някоя ролка По принцип при ЖТД е малко верояно това да се случи,защото демпферната шайба на кол.вал е доста по-голяма от на ТС например,и покрива с диаметъра си по-голяма площ,но никога не се знае.Мойта кола е на 88 000 км. и още е оригиналния външен ремък в перфектно здраве с надписи още по него,но при следващия ангренаж ще го сменя
    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
      По-добре си провери ролките,защото ако ще 10 нови ремъка да сложиш,причината да се скъса ще е в някоя ролка По принцип при ЖТД е малко верояно това да се случи,защото демпферната шайба на кол.вал е доста по-голяма от на ТС например,и покрива с диаметъра си по-голяма площ,но никога не се знае.Мойта кола е на 88 000 км. и още е оригиналния външен ремък в перфектно здраве с надписи още по него,но при следващия ангренаж ще го сменя
      като купих моята ремъкът се цепеше от демпферната на алтернатора
      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
      156 1.8TS 16V (01.2001)
      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
      0879369082

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
        като купих моята ремъкът се цепеше от демпферната на алтернатора
        Като казвам ролки,визирам всичко което се върти от този ремък,включително алтернатор,компресор,помпа хидравлика.Обикновенном проблемните възли са точно алтернатора/ролката му фрайуайф/ или компресора на климатика,там често блокира лагера му.
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
          Като казвам ролки,визирам всичко което се върти от този ремък,включително алтернатор,компресор,помпа хидравлика.Обикновенном проблемните възли са точно алтернатора/ролката му фрайуайф/ или компресора на климатика,там често блокира лагера му.
          Знам, ама някой това не го брои за ролка
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment


          • #20
            На един приятел с Мареа JTD му се е случило точно това за което питаш.
            Аз бях на същия хал , но смених ролки и ремък чак когато обтяжната ролка не сдаде багажа(веднъж откъсна болт и останах на пътя), но тогава незнаех , че може да се прецака и агренажния ремък.
            АРИЕЛ-156 2,4 JTD 98г. - EX
            http://www.youtube.com/watch?v=SCSIfkg17Pg

            Comment

            Working...
            X